Collega’s PieterBas zoeken nieuwe collega accountmanager

PieterBas-automatiseringEen leuke, afwisselende job in een enthousiast team. Dat wacht de accountmanager software Inzameling & Reiniging waarvoor bij PieterBas Automatisering een vacature is.

<< Klik op de afbeelding voor alle informatie over de vacature. <<

Maar wat houdt het werken in bij het in standaard afvalsoftware gespecialiseerde PieterBas? Drie toekomstige collega’s geven antwoord.

Frank DuséeCollega accounmanager Frank Dusée:
‘We werken collegiaal samen, dat heeft me altijd erg aangesproken. Maar ook de grote mate van vrijheid die ik heb. Mijn job is een echte een uitdaging, samen bieden we klanten daadwerkelijk meerwaarde.’

Natasja VerheijenHelpdeskcoördinator Natasja Verheijen:
‘Ik werk vooral met plezier bij PieterBas vanwege het hoge kwaliteits- en serviceniveau. Dat monitoren we ook constant waardoor we onze dienstverlening tot in detail kunnen blijven verbeteren.’

Guido van de ZandeSoftware-architect Guido van der Zand:
‘Ik richt me vooral op innovatie. Wat kan ik doen om de software verder te verbeteren zodat ik klanten nog beter kan helpen. Daar gaat het om.’

Lees hier de toelichting op de vacature door commercieel directeur Hans Buskens.

Frank Dusée: veel vrijheid in een collegiaal team
Frank DuséeHet in standaard afvalsoftware gespecialiseerde PieterBas Automatisering wordt volgende maand 25 jaar. Verkoopadviseur Frank Dusée (foto) zit bijna even lang in het vak. Bijna 15 jaar daarvan werkt hij inmiddels voor PieterBas.

‘Ik werkte al 10 jaar bij een automatiseringsbedrijf dat ook actief was in de afval en recycling. Ik hoefde niet lang na te denken en zei direct ja toen bleek dat ik bij PieterBas kon komen werken. Behalve dat het een leuke sector is, klikte het direct’, zegt hij.

‘We werken in een klein team collegiaal samen. Daarbij zijn de lijnen kort waardoor je snel kunt schakelen. Ook dat sprak me direct aan. Er wordt goed geluisterd naar de medewerkers, zegt hij. ‘De aansturing van medewerkers binnen het bedrijf is helder, zakelijk, structureel en oprecht. Hierdoor is de sfeer fijn. Niets voor niets werken de meeste mensen al heel lang bij PieterBas. Het valt me op’, zegt Dusée dat dat ook met zo veel woorden ook in de vacature staat. ‘Daarmee maakt PieterBas een belofte waar’, vindt hij.

Al pratend wordt hij steeds enthousiaster. ‘Ik doe dit werk met nog evenveel plezier als in het begin. Je hebt alle vrijheid en komt overal. Bovendien vind ik canvassen heel leuk. Ik vertel nieuwe klanten heel graag over de mogelijheden van de standaard Windows software van PieterBas. Maar je moet wel de drive hebben om new business te creeren’, houdt hij zijn toekomstige collega voor. ‘Er een uitdaging in zien om samen met het PieterBas-team naar klanten te luisteren en hen daadwerkelijke meerwaarde te bieden.’

Als je het een uitdaging vindt om samen met een team van collega’s klanten daadwerkelijk meerwaarde te bieden, dan ben je hier perfect op je plaats is het advies van Frank aan zijn toekomstige collega.

Natasja Verheijen: helpdesk mede bepalend voor kwaliteit
Natasja VerheijenNet als Frank Dusée is ook Natasja Verheijen (foto) een van de oudgedienden die al jarenlang bij PieterBas werkt. Ze is coördinator helpdesk waar ze alle vragen en problemen van klanten in goede banen leidt. ‘We hebben de kwaliteit van dienstverlening hoog in het vaandel staan’, zegt ze. We doen er alles aan om klanten snel te helpen zodat hun PieterBas-software probleemloos kunnen blijven gebruiken.’

Wij helpen iedereen met een vraag of een probleem graag snel verder, zegt Natasja. ‘Samen met mijn collega’s Mariska en Remon doen we met veel plezier in een gezellige werksfeer. Dat stralen we ook uit, merken we als klanten bellen en dat willen we ook graag. Juist het prettige en persoonlijke contact met bedrijven draagt mede bij aan ons hoge oplossingspercentage.’

En de resultaten zijn er ook naar, blijkt uit de driemaandelijkse rapportage van de helpdesk. ‘Om een voorbeeld te geven’, zegt Natasja. ‘Van alle vragen die werden gesteld, werd ruim 80 procent binnen vier uur beantwoord. De helft van de klanten had zelfs binnen een uur al antwoord van de helpdesk. En het kan nog sneller, vertelt ze. ‘Omdat we een klein team zijn, kunnen we snel schakelen. Bij vragen of speficieke problemen van klanten overleg we intern direct. Soms hebben we binnen het kwartier al een antwoord.’

Als je dienstverlening aan de klant bovenaan stelt, dan ben je hier perfect op je plaats, is het advies van Natasja aan haar toekomstige collega.

Guido van der Zand: innovatie is standaard onderdeel van bedrijfsfilosofie
Guido van de ZandeSoftware-architect Guido van der Zand (foto) is een van de collega’s waarmee Natasja overlegt over het antwoord op een vraag van een klant. De klant staat altijd voorop’, zegt hij. ‘Dat is ook altijd ons uitgangspunt als we nadenken hoe we ontwikkelingen kunnen vertalen naar praktische toepassingen. Daar zijn we altijd mee bezig. We houden steeds voor ogen wat we voor klanten nog kunnen verbeteren.’

Innoveren is standaard onderdeel van de bedrijfsfilosofie, vertelt hij. We staan nooit stil, zijn constant bezig om onze producten en diensten te optimaliseren. Wat hebben klanten er aan, vragen we ons dan af. Wat is nuttig voor hen en wat kunnen wij er verder aan bijdragen zodat ze hun processen nog efficienter kunnen laten verlopen. Dat doen de bedrijven zelf, benadrukt hij. ‘Met onze software dragen wij daar alleen een steentje aan bij. En we zijn er trots dat we dat mogen doen.’

Als het voor jou een uitdaging is om samen met je collega’s mee te denken met kanten, dan ben je hier perfect op je plaats, is het advies van Guido aan zijn toekomstige collega.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *